Adlink

Tuesday, July 31, 2012

පොස්ට් 100ක් ගැහුවා




















හායි කස්ටිය කොහොමද මාත් ඔන්න බ්ලොග් අවකාශය තුල පොස්ට් 100ක් ගැහුවා.මගේ බ්ලොග් කරනයට පිවිසිම ගැන කතා කරොත් මුලින්ම ස්තුති කරන්න ඕනි මහසොනා බ්ලොග් එකේ මල්ලිට මොකද එයා තමයි මුලින්ම මට අයියා මේ ටික බලන්නකො කියලා ගුරු LK එකයි,electronic ගැන සින්හලෙන් තියෙන බ්ලොග් එකකුයි මහසෝනාගෙ අඩවිය බ්ලොග් එකයි දුන්නේ කියවන්න කියලා.එදා මටත් හිතුනා සින්හල බ්ලොග් එකක් කරන්න ඕනි කියලා.කෙනෙකුටක වචනෙකින් හරි උදව්වක් වෙන දෙයක් කරන්න.2010 නොවැම්බර් මාසේ ආරම්භ කරනකොට මම මුලින්ම දැන්මේ cheat engine එකෙන් torrant speed කරන හැටි කියලා ඒකෙදි ස්වල්ප වශයෙන් වේගයේ වැඩි විමක් තිබුනද ඒවා ගැන මතක් වෙනකොට හිනත් යනවා .ඒකාලේ තිබුන ගොඩක් බ්ලොග් වලින් ගොඩක් තාක්ශනික ජාති, අන්තර්ජාලය ,බ්ලොග් ගැන ගොඩක් ජාති ඉගෙන ගත්තා.බිලා ආතල් ගත්තුවා ජොයින්ට් ගහපුවා කැලි ටොක් කරපුවා කවි කතන්දර නිසදැස් ලියනවාට වඩා කෙනෙකුට ප්‍රයෝජනයක් වෙනදෙයක් ලියන්න උත්සහ කරා ලියනවානම් කවිකතන්දර එමටයි :P නමුත් ඒවගෙන් කාටවත් වැඩක් නැ විනාඩි දෙක තුනක සොමියක් විතරයි comment නම් බරටම වැටෙයි නමුත් කාටවත් පලක් වුවාදැයි සැකය.මෙහෙම කිවා කියලා කතන්දර ලියන කස්ටිය තරහ වෙන්න එපා ඒක එක එක්කෙනාගේ කැමත්ත නොවැ :)
මම දන්න දෙයක් තිබුනොත් අනිත් අයත් එක්ක අනිවාර්යෙන් බෙදා ගන්න හිතෙනවා.ඒක මගෙ වැරැද්දක්ද දන්නැ සමහරු මට කියලා තියෙනවා ඕවා කියලා දෙන්න එපා කියලා අනේ මන්දා මම පොරකුත් නෙවෙ වැඩ්ඩෙකුත් නෙවෙ මම දන්න පොඩි දෙයක් හරි කාට හරි ප්‍රයෝජනයක් උනානම් මට ඒ ඇති comment ලැබුනත් නැතත් මගෙ බ්ලොග් එකට මෙතෙක් කල් ගොඩවැදුන දැනට 52909 වන ගනන වෙනුවෙන් ස්තුති වෙනවා.මාත් එක්ක හිටපු කමෙන්ට් කරලා දිරිගන්වපු ඊමේල් එවපු follow කරපු හැමෝටම බොහොම ස්තුති
නැවත පොස්ට් එකකින් හමුවෙමු ජය ශ්‍රි !
මිට
Sameera Madushan Dissanayaka










4 comments:

කැමති කෙනෙක් කමෙන්ට් එකක් දාන්න අවුලක් නැ දැම්මත් නැතත් බ්ලොග් එක ලියනවා